Read more: cara-cara nak buat gambar bila diklik menjadi zoom ~ Aerol Hafiezi http://aerol-rianbow.blogspot.com/2011/05/cara-cara-nak-buat-gambar-bila-diklik.html#ixzz1dBA4eOjp

Thursday 17 November 2011

Tentang DIA :))

hyy semua !selamat pagi dunie !selamat pagi cinte !selamat pagi awak ! *malu laa pulak ^_^ haa ??tentang sape pulak nie ??adoyaaaaiiii .haha .sebenar nye admin dah jatuh cinte laa .haha .sape admin nie ??kau ke aku ??sape2 pown bole daa .dah lame betul aku ta suke kat org mcm aku suke kat die .tapi kenapa dia ??kenapa bukan org yang dah lame kenal aku ??kenapa !!!!hhaha .yang aku ni kenapa ??dah buang tebiat jerit tak masal ??haha .tapi aku juz na biarkan ape yang aku rase neh terpendam dulu kat hati aku nie .malas na luahkan .kalau die pown suke aku tape .takut nanti kalau aku bertepuk sebelah tgn mcm mane ??kire okay laa kalau sebelah tgn ,tapi kalau tade tgn mcm mane ??malu weiii .hahaha .dah laa weii .malas taw na tulis pnjg2 nie .chow lu peeps ~

No comments:

Post a Comment