Read more: cara-cara nak buat gambar bila diklik menjadi zoom ~ Aerol Hafiezi http://aerol-rianbow.blogspot.com/2011/05/cara-cara-nak-buat-gambar-bila-diklik.html#ixzz1dBA4eOjp

Wednesday 9 November 2011

::JMC8841::

dengan motor nie laa aku pegi jalan sane sini  dan
dengan motor nie laa aku hantar mak aku pegi
pasar ,adik aku pegi sekolah .hahaha
Hyy semua !na cerita sikit pasal motor aku yang lawa nie haa ! hehehe .Tapi aku ta na laa bebel banyak2 ,cume na share picture je .Almaklumlah dah malam ,mata dah ngantuk ,tangan dah lenguh ,perut dah kenyang ,last2 semua bnde na buad ta jadi . [aku bukan mat-rempit oke ,cume aku suke touch up2 motor aku nie je]
hahahaha .lawa ta ??sume nie hasil titik peluh aku sendiri taw !!aku yg touch up sane sini smpai last2 sport rims pown jadik wane pink ! jambu !!!!!!!! HAhahahaha .
dah laa .Aku na tdow dulu !chow ~~~

dengan motor nie jugak laa aku lepk dengan member2
ku .so sweet !tengs to JMC8841.tapi sekarang aku
jarang sikit gune motor sebb dah ade lesen kete .
so naek kete laa .hahahhaa.baru syokkkk !

No comments:

Post a Comment